Wat zeggen anderen over ons?

Toko Maxum plaats foto
4.5
Gebaseerd op 219 beoordelingen
powered by Google
Rachid Abbach profielfoto
Rachid Abbach
8 maanden geleden
Heerlijk info Chinees eten
Tineke Lambooy profielfoto
Tineke Lambooy
9 maanden geleden
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Anke Mulder profielfoto
Anke Mulder
10 maanden geleden
Vandaag hebben we hier voor het eerst eten gehaald. Echt heeeerlijk! We komen zeker terug.
Junior Teuben profielfoto
Junior Teuben
12 maanden geleden
ETEN IS HEERLIJK EN LEKKER VERS .
✅✅✅✅✅❤️❤️❤️❤️ WIJ HEBBEN MENU 2 + 4 GENOMEN, SUPER LEKKER.
Coen van Veenendaal profielfoto
Coen van Veenendaal
1 jaar geleden
Waanzinnige roti’s zowel de kip Kerry, de hete kip als de Vega variant waren uitmuntend. Ook de bijgerechten hadden de authentieke smaak. Absolute aanrader voor een ieder die kennis wil maken met dit universele gerecht.
Wouter Koppenhol profielfoto
Wouter Koppenhol
2 jaar geleden
Super heerlijk en vers eten. Altijd een goede week optie. Makkelijk van te voren bestellen en afhalen ook!
Warson Chef profielfoto
Warson Chef
2 jaar geleden
Bij Maxum vaak heerlijk lekker eten besteld! Afgelopen donderdag weer besteld met familiedag. Altijd op tijd met bezorgen! Geven altijd extra's zoals kroepoek en sambal, als je veel besteld. Bestellen gaat makkelijk en duidelijk. Gerechten zijn heerlijk op smaak! Vlees is goed gekruid en mals. Niks hard of taai. Elk gerecht is genieten en een ander belevenis. De garnalen, rendang, babi pangang, foei yong hai een aanrader! Een van de favoriete restaurant als we lekker eten willen bestellen. Je hebt altijd zekerheid! Zeker weten dat we in de toekomst hier nog vaak gaan bestellen!
Marcus Rfx profielfoto
Marcus Rfx
2 jaar geleden
Goede tent. Qua prijs wel aan dure kant maar altijd super lekker!
Kamil Bukowski profielfoto
Kamil Bukowski
2 jaar geleden
noralin1 profielfoto
noralin1
2 jaar geleden
Gisteren voor het eerst eten besteld en we hebben ervan genoten. Als ik weer in de buurt ben zal ik zeker weer bij hun bestellen.
Micha Muylaert profielfoto
Micha Muylaert
4 jaar geleden
Goed eten, stevig geprijsd. Helaas niet meer mogelijk om binnen te eten, alleen afhalen.
Jo Bouwmeester profielfoto
Jo Bouwmeester
4 jaar geleden
Altijd top. Wij bestellen altijd van de vegetarische kaart. Ik had dit keer iets verkeerd ingevuld en er wordt meteen gebeld om na te vragen. Fijn!
Dennis Vincourt profielfoto
Dennis Vincourt
5 jaar geleden
Lekker eten, goede hoeveelheid ook. Laatst een keer een menu geprobeerd en die was ook prima. (Daarnet was mijn dochter er met mijn mobiel vandoor dus vandaar tijdelijk de 1 ster review)
Bekijk alle beoordelingen

Bestel online

Zelf afhalen of laten bezorgen

bestel online

OPeningstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: -20
woensdag: -20
donderdag: -20
vrijdag: -20
zaterdag: -20
zondag: -20

Bestel online

Zelf afhalen of laten bezorgen

bestel online

OPeningstijden

maandag: Gesloten
dinsdag: -20
woensdag: -20
donderdag: -20
vrijdag: -20
zaterdag: -20
zondag: -20